søndag den 15. november 2009

Hele 3 ting

Min søster Kis bestilete et kort. Hun sagde, at det kunne handle om linedanse, teater eller være noget i Haloween farver. Og tænk det lykkedes mig at få alle tre ting med. OG sjovt nok, så laver man lige et kort, helt uden at bruge de (efterhånden mange) QK dies jeg har har.. for de var ikke lige nogen, der passede. Så ind og Google teater og finde ud af, hvordan et scenetæppe og teateransigterne ser ud.. så man lige kan lave sine egne modeller. Typisk GG





..og så skal vi ud på en legeaftale med 4 af Prize´s søskende.





2 kommentarer:

  1. Herlig kort du har laget! Jeg må jo le av disse figurene, de er så morsomme. Jeg driver selv med linedance men håper jeg aldri kommer til å se slik ut!

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det et herligt kort. Vild med de "gamle" linedansere.
    Du må ha' en rigtig dejlig scrap/juleuge.
    Knus :)

    SvarSlet