onsdag den 9. november 2011

Med hjertet på rette sted


Her er så lige et bestillingskort til et ægtebar, der blev 2x50. Jeg kende dem ikke så godt, men kunne ikke komme bort fra, at det måtte være 2 mennesker med hjertet på rette sted.. udfra det jeg havde hørt om dem. Men jeg var blevet bedt om at komme omkring heste, 3 hunde og lions club. Så dette blev resultatet, hvor det alligevel lykkedes at få det hele med gg



Beklager billedkvaliteten, da billedet er taget med min telefon.


















5 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort du har fået lavet, og hele tre meget forskellige ting skulle, med ikke nogen nem opgave : ) men det er blevet super godt.

    Hyggeligt at ses igen på SAM, hvor blev du af søndag ? Håber det var et super godt kursus : )
    Rigtig god uge.

    SvarSlet
  2. Sikke en fin tolkning af opgaven. Super sødt kort.

    Ha en dejlig onsdag.

    SvarSlet
  3. Ej hvor blev det kanon flot. Ikke nemt at skulle flette de 3 ting sammen, men det har du gjort rigtig flot :)

    Tusinde tak for en kanon hyggelig weekend
    Glæder mig til at se dine albums :)
    Du må ha' en skøn uge
    Knuz

    SvarSlet
  4. Flot kort. Det var bestemt ikke nogen nem opgave!
    Tak for sidst!

    SvarSlet
  5. Det blev da super - godt tænkt med de 3 kødben! Og 1000 tak fordi du fik den gode ide med de tomme flasker til SAM - det blev vi superglade for. =0)

    SvarSlet